top of page

הגדרות במפת העיצוב האנושי



איך פיצול הגדרה גורם לי להיות קרה וחותכת
ספליט/ הגדרה מפוצלת במפת העיצוב האנושי

בתמונה תוכלו לראות את המפה שלי, היא מחולקת לשני חלקים, שני איים, שאינם מחוברים אחד לשני.

הגדרה אחת אגו לב- ספלין (26-44 ערוץ הכניעה)

לאחרונה מרכז האגו-לב שלי, מרכז כוח הרצון יושב רגוע יותר, ומכיוון שהספלין והאגו שלי מחוברים יחד בערוץ הכניעה 26-44, אני שמה לב שמתוך התיישרות האגו, גם הספלין שלי התחזק, אני שומעת אותו טוב בהרבה, מן הסתם אם יש לי עניינים עם האגו אז גם הספלין יושפע מזה, כי הם על אותו הזרם.


במרכז הספלין כמעט לא התעסקתי בשנים של הניסוי, הוא היה שם, אבל התבוננתי המון על הגל הרגשי שלי ולמדתי להבין מה זו בהירות. אז לא קלטתי אותו. ועכשיו כשקולו התחזק, גיליתי עוד משתתף במשחק שהוא אני.

הייתי צריכה להעביר סדנה מסוימת ולא הייתה לי בהירות או אנרגיה להרים אותה בשלבים שהיה צריך לקבוע תאריך ולהתחייב על מקום. אבל שמעתי כן מהספלין, אפילו שמעתי כמה אנשים יהיו בסדנה וזה נתן לי ביטחון להתחייב למקום.


מכיוון שלגל הרגשי לוקח עוד זמן, האנרגיה והבהירות הגיעו רק אחר כך ואיתם פעולות שהביאו אנשים לסדנה. כלומר הביטחון להתחייב על הסדנה הגיע מהאגו ספלין והפעולות הגיעו רק אח"כ כשנהיתה לי בהירות.

מספר האנשים שהגיעו לסדנה היו המספר ששמעתי פלוס אחד וזה נתן לי המון ביטחון.

אחרי הסדנה התחלתי לשים לב איך האגו והספלין מתקשרים ביניהם (26-44 ערוץ הכניעה),

שמעתי את הפינג פונג העדין ביניהם: האגו רוצה, הספלין מזהיר, ואומר לי אם להיכנע או להמשיך, כשהספלין מזהיר אותי מה לא כדאי לעשות, צץ לי פתרון אחר.

לא האגו ולא הספלין הם הסמכות שלי, כלומר שלמרות שהם חמודים ועובדים יפה יחד,

הם לא המחליטנים.


הגדרה שנייה – מרכז הסקרל שמחובר לשורש ולסולר פלקסוס.

התגובה הסקרלית שלי מחוברת לגל הרגשי ולערוץ ההבשלה שהוא איטי ומופשט, וכשהאגו-לב ספלין, שהם הרבה יותר ברגע, עובדים בניתוק מהגל הרגשי, כלומר כשאני לא שמה לב לשני החלקים שמרכיבים אותי, אני הופכת להיות חותכת וקרה .

חברה מניפסטורית רגשית שיקפה לי לפני כמה זמן: "שמעתי אותך חותכת, בלי שום רגישות" שמעתי את הספלין שלך חזק, שמעתי את האגו, הבנתי מה את אומרת והערכתי את זה,

אבל לא היה שם תדר רגשי.

וזה קרה, כי עניתי לה בלי להמתין וכשאני לא ממתינה,

אני לא מסוגלת להחזיק את האנרגיה הרגשית ואני מתנתקת ממנה.


פתאם ראיתי את הניתוקים הרגשיים שלי, בעיקר במערכות היחסים של לפני שהכרתי את מדע ההתנהגות האנושית ולפני שהכרתי את העיצוב שלי, וראיתי איך אני יכולה להיות בניתוק רגשי כשאני לא ממתינה לבהירות רגשית.

אני רואה עכשיו שלוש אפשרויות שקיימות בתוך עצמי, להיות בהגדרה האחת, להיות בהגדרה השנייה, או לאחד את שתיהן בעזרת המתנה לבהירות.





0 views0 comments

Comments


bottom of page