top of page

מרכז אגו לב וההנמכה שלו


בסדנאות שאני עושה, אנחנו מתרגלים את ההשפעות של המבנה האנרגטי שלנו אחד על השני

למי שלא מכיר לעומק עדיין את העיצוב האנושי או מדעי ההתנהגות האנושית כמו שאני אוהבת לקרוא לה אספר בקצרה:

לפי השיטה יש לכל אדם 9 מרכזי אנרגיה, חלקם מוגדרים, כלומר יש בהם זרימה יציבה ורציפה של אנרגיה וחלקם פתוחים, כלומר אין זרימת אנרגיה יציבה ורציפה של אנרגיה.

אצל כל אחד השילוב בין הפתוח למוגדר הוא אחר. לדוגמא: לי יש חמישה מרכזי אנרגיה מוגדרים וארבעה פתוחים. כשאדם עם מרכז מוגדר (צבוע במפה) פוגש אדם עם אותו המרכז פתוח, (לבן במפה), האנרגיה של האדם עם המרכז המוגדר משפיעה מאד על האדם עם מרכז הפתוח והוא מגביר אותה, לפעמים האנרגיה מתהפכת חזרה בהגברה על האדם ממנו היא יצאה.

וכך אנחנו מסתובבים בעולם, כשאנחנו משפיעים אנרגטית אחד על השני כל הזמן,

ואם אנחנו לא יודעים להפריד מה שלנו ומה לא, אנחנו פועלים בעולם לא מתוך עצמנו, מדברים ועושים פעולות, יוצרים סיפורים ומתחילים להאמין בהם ולטוות לעצמנו את המציאות דרכם.

אבל הסיפורים יהיו לרוב בגלל הגברות של אנרגיה עם סטייה רצינית מהמקור, המקור הוא שדה האנרגיה ממנו האנרגיה יצאה, בלי כל הערבוב. כשלומדים ומכירים את ההשפעות האנרגטיות שיש לנו אחד על השני, הסיפורים מתגמדים, חלקם מתפוגגים, ובמקום הסיפורים, יש אותנו: שדה אנרגיה שמתחיל לבהוק החוצה במלואו וכך, החיים שאנחנו מיועדים אליהם, שנכונים עבורינו מגיעים אלינו. וזה סיפוק גדול עבור גנרטורית כמוני וכמובן הצלחה, שלווה והפתעה בהתאם לטיפוס.

חוויה שחויתי בסדנה:

לי יש מרכז אגו לב מוגדר (המשולש האדום הקטן במפה שלי), מרכז אגו לב הוא מנוע חזק שיש בו תחושת ערך וכוח רצון, העניין הוא שלרוב האנשים (65%) יש מרכז אגו לב פתוח,

כך שבמפגש עם מרכז אגו מוגדר, הם חווים את תחושת כוח הרצון והערך בהגברה וזו תחושה שלא נוחה עבורם.

מכיוון שמדובר על אנרגיית ערך זה גורם להשוואות, תחרותיות ולרצון להוכיח. כשאנשים עם מרכז אגו פתוח נפגשים עם האנרגיה הזו, (נניח איתי) היא עלולה להיות חזקה עבורם, והם צריכים לעשות משהו כדי להכיל את האנרגיה הזו, ו לפעמים, זה כולל הנמכה של הצד השני. ככל שמנמיכים אותך, בסוף את מאמינה לזה, את מנמיכה את עצמך קודם, ונזהרת מאד מלהראות את עצמך במלואך.

ככה הרגשתי רוב החיים שלי, כמעט בכל מקום. בקטנה, לאט לאט, בעדינות, תמיד היה שם מישהו שדאג להנמיך, כולל מורים בבית הספר. אחרי מספיק שנים, כבר עשיתי את ההנמכה הזו לבד וחשבתי שזו מי שאני. קטנה.

בסדנה היה זמן מה שבו הייתי רק עם אנשים כמוני, מוגדרי אגו לב, כאלה שיש להם אנרגיה דומה לשלי. ופתאום, היה נעים, היה שקט, היה מרחב בו יכולתי לבטא אותי בלי צורך להיזהר שמישהו אולי ייבהל מהאנרגיה שלי, בלי המאמץ לרכך, בלי להנמיך אותי. פתאום היה קל להיות אני. זה היה רגע מכונן שיצאתי ממנו עם הבטחה לעצמי שאני שומרת על התחושה הזו ביום יום שלי ולא מנמיכה את עצמי יותר. (גם אם אחטוף וברור לי שאחטוף)

אם קראת עד כאן ויש לך חיבור למילים שלי, אם לא מתאים לך יותר לעשות לעצמך הנמכה עצמית ובא לך לחיות לפי אסטרטגיה וסמכות ולהתאהב בעצמך.

אני מזמינה אותך לבוא לפגישה שבה נחקור יחד את המפה שלך

ונבין את מקור ההתנהגויות שלך, איפה הכוח שלך, איפה ההנמכות שלך

איפה ההתניות שלך ואיך נכון לך לקבל את ההחלטות שלך.


מרכז אגו לב והנמכה עצמית  העיצוב האנושי
מרכז אגו לב והנמכה עצמית




Kommentarer


bottom of page