top of page

סינגל, ספליט וטריפל


העיצוב האנושי הגדרה מפוצלת ואיך זה נראה במציאות
העיצוב האנושי הגדרה מפוצלת

למי שלא אפוף בדיזיין 24/7 אני מציעה לקרוא את הטקסט הזה ולראות מפה מול העיניים, זה ימחיש.

שמה בתמונות את המפה שלי עם הספליט שמחלק אותי לשתי הגדרות.

הגדרה אחת אגו לב- ספלין ערוץ 26-44

לאחרונה האגו-לב שלי יושב רגוע במקום, הוא הוטען היטב בסדנת אגו מוגדר ומכיוון שהספלין והאגו שלי מחוברים אני שמה לב איך מתוך רגיעת האגו, גם הספלין שלי התחזק, אני שומעת אותו טוב בהרבה.


בספלין כמעט לא התעסקתי בשנים של הניסוי, הוא היה שם, אבל פחות התבוננתי עליו.

ועכשיו כשקולו התחזק, גיליתי עוד משתתף במשחק של עצמי.

ואני שמה כשאני מפרסמת סדנאות, יש לי הרגשה שאין לי אנרגיות לכל צעדי השיווק שלה, אבל יש לי ידיעה שזה בריא ושזה בסדר, שזה יקרה.

כשאני שומעת את הידיעה מיד האגו נותן ערך לדברים ואני יודעת שהם יקרו. האנרגיה והבהירות מגיעות אחר כך ואיתם פעולות שמביאות אנשים לסדנה, או שלא.

אחרי הפעם הראשונה שזה קרה לי, התחלתי לשים לב שהאגו והספלין מתקשרים ביניהם (26-44 ערוץ הכניעה-עיצוב של משדר), שמעתי את הפינג פונג העדין ביניהם: האגו רוצה, הספלין מזהיר, ואומר לי אם להיכנע או להמשיך, גם כשהספלין מזהיר אותי מה לא כדאי לעשות, אני מבינה איך כן, גם כשהוא עוצר אותי, הוא מזהיר אותי, היה לי קטע כזה היום שחמק לי מהתודעה, אבל אני ממשיכה להתבונן.

העניין הוא שלא האגו ולא הספלין הם הסמכות שלי, כלומר הם לא המחליטנים. הסמכות שלי היא רגשית והיא בספליט, יענו מנותקת מהחלק השני שלי - אגו-ספלין , מה שגרם לי להרבה צרות פעם (פעולה מהירה מדי בלי הקשבה לגל רגשי).

הגדרה שנייה – מרכז אנרגיית החיים (סקרל), מרכז דחפים (שורש) ומרכז רגשי (סולר פלקסוס)

התגובה הסקרלית שלי מחוברת לגל הרגשי ולערוץ ההבשלה שהוא איטי ומופשט. וכשהחלק הראשון שבי שהוא יותר ברגע, עובד בניתוק מהגל הרגשי, אני הופכת להיות חותכת וקרה ואנשים מופתעים ממני.


חברה מניפסטורית רגשית שיקפה לי לפני כמה זמן: "שמעתי אותך חותכת, בלי שום רגישות" שמעתי את הספלין שלך חזק, שמעתי את האגו, הבנתי מה את אומרת והערכתי את זה, אבל לא היה שם תדר רגשי.

זה קרה, כי עניתי לה בלי להמתין וכשאני לא ממתינה, אני לא מחזיקה את האנרגיה הרגשית


זה איפשר לי להבין דברים שחויתי במערכות יחסים, לראות את הניתוקים הרגשיים שלי ראיתי איך אני עושה ניתוק מחלק בתוכי.

אני רואה עכשיו שלוש אפשרויות שקיימות בתוך עצמי, להיות בהגדרה האחת, להיות בהגדרה השנייה, או לאחד את שתיהן בעזרת המתנה לבהירות.


ממשיכה להתבונן ולחקור את עצמי בסקרנות.

מוזמנים להאזין לפודקאסט שהוקלט על הגדרות


1 view0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page